Ahhoz, hogy a fenti kérdésre válaszolni tudjunk, fontos, hogy több szemszögből is megvizsgáljuk.
Egyrészt ott a munkavállaló szemszöge, és ott van a cégé, illetve annak vezetőjéé. Ha a két véleményt összevetjük, akkor tudjuk meghatározni azt, hogy milyen is a jó irodai bútor.
A cégvezetés szempontjából a jó irodai bútor elsősorban gazdaságos, azaz olcsón lehet megvásárolni és tartós, minőségi termék. Emellett az is fontos szempont, hogy ha az irodában ügyfeleket is fogadnak, akkor a reprezentáció szempontjából sem mindegy az, hogy milyenek irodai bútorok; esztétikusnak is kell lennie!
A munkavállalók szempontjai egész mások: a kényelmet tartják szem előtt, vagyis a jó irodai bútor az, ami könnyen használható, bármilyen magassághoz és testalkathoz beállítható és ergonomikus. Ez persze a cégnek is kedvező, hiszen egy folyton fáradt, fájós derekú dolgozó nem fog hatékonyan dolgozni. Ha a két szempontrendszert egybevetjük, akkor látható az, hogy milyen a mindenki szerint tökéletes irodai bútor!
Ha megtekinti kínálatunkat, csak ilyeneket találhat! Kérdése lenne? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!